تولید محتوامقالات

در فضای مجازی چگونه مطلبی پُست کنیم؟

در فضای مجازی چگونه مطلبی پُست کنیم؟

در این شلوغی و همهمه فضای مجازی ، در این زمانه که انبوه اطلاعات به سمت افراد سرازیر است.

باید در همان اولِ مطلبی که پست می کنید مخاطب را جذبِ خود کنید.

فرض کنید ماجرایی را در یک مکان شلوغ و پر سر و صدا برای کسی تعریف می کنید، برای این کار از چه جمله هایی برای گفتن داستان استفاده می کنید؟ این جملات معمولاً پاراگراف اول مطلب شما خواهد بود.

مخاطبان اینترنتی

آنچه درباره مخاطبان اینترنت مشهور است. این می باشد که او نگاهی به صفحه می اندازد و اگر اطلاعات مورد نظرش را به سرعت پیدا نکند به صفحه دیگری یا شاید سایت دیگری می رود. بنابر این باید آنچه را که می خواهد بداند در اول گزارش به او بگویید.

اگر مطلب شما بلند است و از بخش های مختلفی تشکیل شده، سعی کنید آن را چند قسمت کنید تا خواننده بتواند به آسانی آن را مطالعه کند.

پُست گذاشتن در فضای مجازی

هدف از پست در فضای مجازی چیست؟

هدف ما از گذاشتن پُست در فضای مجازی، ارتباط برقرار کردن با مردم و بیان منظورمان به روشن‌ترین نحو ممکن است. یادتان باشد اگر وقت کافی دارید هر مطلب را بازنویسی کنید. این کار قطعاً مطلب را بهتر خواهد کرد. توقع نداشته باشید که اشتباهات دستوری و املایی خود به خود قبل از انتشار تصحیح شود. مخاطب شما از اینکه ما به این مسائل جزيی بی‌توجه باشیم بیزار است و خیلی سریع متوجه چنین مواردی می‌شود.

به احتمال زیاد شما به عنوان نویسنده مطلب در مورد شکل انتشار آن تصمیم خواهید گرفت. شما شاید مطلب بسیار جذابی نوشته باشید، ولی اگر فقط متن آن را در صفحه تان پُست کنید کمی خشک و خالی بنظر برسد و مردم به آن توجه نکنند. از تصویر، جدول و نقل‌قول‌های تأثیرگذار برای زیبا کردن و تاثیرگذارتر کردن خبر استفاده کنید.

این مقاله را بخوان:  انواع تولیدمحتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا